יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

נקודה למחשבה (פוצל מפתיל רכישות ה- DVD)

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
אורח






הודעהפורסם: 12:33 29/08/05    נושא ההודעה: נקודה למחשבה (פוצל מפתיל רכישות ה- DVD) הגב עם ציטוט

[אורן: הודעה זו ו-7 ההודעות שאחריה, נכתבו במקורת בפתיל רכישות ה-DVD ופוצלו לכאן כדי להפריד בין שני נושאים שונים.]

אתם משקיעים כסף וזמן בחרא סרטים שעוד- 5 שנים(חודש/ אחרי הפעם הראשונה שתראו אותם...!) לא תבינו מה ראיתם בהם = סרטי הוליווד להמונים שאין בינם לבין אוסף סרטים שיכול לכבד את עצמו כלום.
אתם משרתים את המערכת המאוד משומנת של הוליווד שגורמת לכם לשאוף לאוסף רדוד ובזוי של סרטים פופילסטים, אז לפני שאתם אוספים תקראו ותלמדו מהו קולנוע איכות -בשבילכם!!! מהו הטעם שאתם אוהבים? שאתם מעריכים ? ולא הגדרת שוברי הקופות של הוליווד+טקס האוסקר!
William Wallace
כוכב/ת פורום
כוכב/ת פורום


בפורום מ: 3/01/03
הודעות: 1456
מיקום: גבעת שמואל

הודעהפורסם: 19:15 29/08/05    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

לא יודע איך אצלך, אבל אני קונה רק סרטים שאני אוהב ובטוח שאהנה מהם עוד המון פעמים...בלי שום קשר לפופולאריות שלהם או משהו כזה. רק כאלה שכמובן אני עצמי מעריך ואוהב.
אני לא חושב שיש מישהו שיקנה סרטים לאוסף שלו שהוא לא אוהב באמת או מחובר אליהם, אלא רק בגלל שהם הרוויחו הרבה כסף או משהו כזה...זה דבר מאוד טיפשי לעשות ואני לא חושב שבן-אדם עם ראש על הכתפיים היה עושה כבר כזה.
מה גם שאוסף DVD מלבד שזה תחביב ואהבה, זו גם השקעה לא קטנה. אני לא רואה מישהו משקיע ככה במשהו שהוא לא באמת מחובר אליו.
לכל אחד דעות שונות. בשבילך סרט מסויים יכול להיות "חרא של סרט" ובשביל מישהו אחר הוא יכול להיות "יצירת מופת". זה הכל עניין של טעם וזה נכלל גם כמובן באוספי DVD וחיבור של אנשים עם סרטים שונים.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם מספר ICQ
אורח






הודעהפורסם: 20:10 29/08/05    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

אם תקרא את רשימת הסרטים שעליהם נסוב הפורום אולי תבין שהם חרא.
בנוסף, צויין בלא מעט תגובות על " הלחץ החברתי" שגורם לך ולשכמותך לקנות סרטים שאפילו לא ראיתם!!!
כמו כן על מה מבוסס "הראש על הכתפיים שלך"? מתי השכלת את עצמך כך שתחשב בעל טעם אישי? איך זה שרוב הסרטים שדובר עליהם הם משנות ה-2000 ומעלה?!?

שמא אולי אתה בש בשנים, וקל מחשבה.

המדייה של הקולנוע הינו מראה של אירועים היסטוריים והתפתחויות טכנולוגיות אשר אינם ניתנים להבנה בלבד ע"י עולם הקולנוע ועלכן ידידי בפני רבים מכם שחובבים את המדיום דעו שבחרתם נכונה אולם עליכם להצדיק בחירה זו מתוך מחקר ובחינה שהם מעבר למסך ול"דירקטרס קאט". בפניכם עולם שלם של השכלה ולא "השווצה" בפני חבריכם על אוספיכם המהודר הקנוי ("יבושו הצורבים ויכלמו").
William Wallace
כוכב/ת פורום
כוכב/ת פורום


בפורום מ: 3/01/03
הודעות: 1456
מיקום: גבעת שמואל

הודעהפורסם: 1:20 30/08/05    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

תאמין לי שאני מודע לטעם האישי שלי...אני הבן-אדם האחרון שיקנה או יאהב משהו בגלל הפופולאריות שלו או הדברים שדוחפים היום לאנשים במדיות השונות. לא בסרטים, לא במוזיקה, לא בספרים, לא בהכל.
זהו הטעם האישי שלי ואני קונה וצופה ושומע ואוהב רק את הדברים שעושים לי אישית טוב, בלי להסתכל על שום דבר אחר.
לא יודע למה כ"כ קשה בשבילך להבין את זה שיש אנשים כמוני, שלוקחים לעצמם את האומנות שמדברת אליהם בלי קשר ללחץ חברתי או פופולאריות וכדומה. וכן, יש המון אנשים כאלה בארץ. שלא מושפעים מכל מיני שטויות שדוחפים להם במדיות השונות, והולכים רק בעקבות האומנות שמדברת אליהם ומתחברים אליה לבד בלי שום "עזרה" או השפעות מבחוץ.

חבל שאתה מוציא כאלה דברים על אנשים שאתה בכלל לא מכיר. לא אותם ולא את האהבה שיש להם לסוג האומנות הזו והחיבור שיש להם איתה שמגיע אך ורק מהסיבה האישית בלי שום השפעות מבחוץ.
אוסף הסרטים שיש לי שאני אוהב וכדומה אוסף המוזיקה למשל, הם דברים וחיבורים שבאו ובאים רק מעצמי ולא השפעה של אף אחד אחר ואף מדיה אחרת.

אני מציע לך להוציא את האגרסיות שלך על איזה ילד קטן שבאמת אוכל כל מה שנותנים לו במדיות השונות. לפחות שם תהיה לך סיבה מוצדקת לשפה ה-"מאוד יפה" שאתה מוציא על אנשים.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם מספר ICQ
אורח






הודעהפורסם: 10:30 30/08/05    נושא ההודעה: נקודה למחשבה... הגב עם ציטוט

אל תנסה להיתגונן תנסה להבין את דברי- אני בהחלט מבצע הכללה גסה וייתכן מאוד שדברי הביקורת שלי לא מופנים כלפיך, אולם תשתדל לענות לשאלותי דלעיל וייתכן ותסכים איתם...
כל הסרטים האלא מה הם אם לא תוצר פופיליסטי של הוליווד ??
פארק היורה, המומיה, האלמנט החמישי שודדי הקאריביים, ספיידרמן בלתי שביר ,הארי פוטר 1+2, בלאק הוק דאון ארמגדון, סוואט תא הטלפון, בחורים רעים 2, הלוחם ה-13, אמריקן פאי, פרוע על המערב, אושן 11, בלתי הפיך’'21 גרם', צעקה, נשק קטלני........
William Wallace
כוכב/ת פורום
כוכב/ת פורום


בפורום מ: 3/01/03
הודעות: 1456
מיקום: גבעת שמואל

הודעהפורסם: 13:08 30/08/05    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

הבעיה שאני לא ממש מבין את דברייך...מה אתה מגדיר כתוצר פופיליסטי של הוליווד? ממש לא הסברת את עצמך ואת פשר התקיפה שלך פה פתאום בלי שום הקדמה או נסיון לנהל דו-שיח או דיון ברמה העניינית והמבוגרת יותר...
והשרשור פה הוא בכלל על אוספי DVD, לא הסרטים שמדברים עליהם או שמוזכרים פה באתר בכלליות.

בכל מקרה מהסרטים שהבאת אני אגיב על אלו שיש לי אותם באוסף:
תא טלפון - סרט שמאוד חיבבתי. יש לו פורמט ממש נחמד לדעתי שכל הסרט מתקיים במקום מסויים. סרט מתח חביב וכיפי לדעתי.

צעקה - יש לי את כל הטרילוגיה באוסף. למה? כי אני מאוד אוהב את הבמאי ווס קרייבן והסגנון שלו. הסיוט ברחוב אלם הוא סרט האימה האהוב עלי ולפי דעתי קרייבן הוא אמן אימה ולמרות ש-צעקה הוא פחות מפחיד, הוא מאוד משעשע ונחמד כראוי ממה שציפיתי לבמאי שאני מאוד מעריך. יש גם לא מעט אזכורים ומחוות בסרט לעבודות קודמות שלו ולסרטי אימה בכלל. אני מאוד אוהב את זה.

נשק קטלני - יש לי כל ה-4 סרטים גם באוסף. אלו סרטים שגדלתי עליהם וכן, אני נהנה גם היום לצפות בהם (כמו שיש לי עם הרבה סרטים שגדלתי עליהם. בחזרה לעתיד, אני והחבר'ה ועוד). קומדיות אקשן מאוד כיפיות לדעתי להעביר את הזמן והכימיה והשילוב בין מל גיבסון לדני גלובר בסרטים האלה פשוט מושלמת ומאוד מהנה בשבילי.

אלו הסרטים שיש לי באוסף ברשימה שהבאת ודעתי עליהם בקצרה ולמה הם נמצאים אצלי באוסף.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם מספר ICQ
white rabbit
אורח





הודעהפורסם: 14:49 30/08/05    נושא ההודעה: כל הטררם הזה די מטורף הגב עם ציטוט

אהלן, הגעתי רק כעת לקרוא את ההודעות פה, וההתנצחויות בין האורח לוואלאס הם די מעניינות. אני חושב שמה שהאורח מנסה לומר הוא שמאגר הסרטים "האיכותיים" שמתוכם וואלאס בוחר את סרטיו שהוא הכי אוהב הוא מאגר של סרטי הוליווד. יש הרבה קולנוע שהוא לא הוליוודי שקיים שם בחוץ, קולנוע איראני קוריאני שבדי וכולי. המעניין בקולנוע שאינו הולייודי הוא בעיקר העובדה שהוא לא הולייודי. הוא נעשה בחשיבה אחרת ממניעים שונים ועם תוצאות שונות בכל רמה(תסריט, בימוי, צילום, הכול). לפעמים קשה יותר לראות סרטים כאלה כי ארה"ב דוחפת את הוליווד כל כך חזק שזה כמעט הדבר היחיד שאנחנו נחשפים אליו, ועל מנת להגיע לדברים הטובים באמת צריך להתאמץ קצת יותר ולהיות קצת יותר פתוחים מחשבתית. ןלכן, לסיכום, חבל שאושן 11 הוא אחד הסרטים באוסף שלך.

בברכה

ואייט ראביט.
William Wallace
כוכב/ת פורום
כוכב/ת פורום


בפורום מ: 3/01/03
הודעות: 1456
מיקום: גבעת שמואל

הודעהפורסם: 18:48 30/08/05    נושא ההודעה: הגב עם ציטוט

אושן 11 ממש לא נמצא באוסף שלי!! לא ממש חיבבתי את הסרט הזה...תסתכלו אולי על עובדות לפני שאתם מתחילים לדבר.

הנה לכם קישור לאוסף ה-DVD שלי-
http://www.dvdaficionado.com/dvds.html?cat=1&id=william%20wallace

ואני מודע לזה שיש קולנוע מחוץ להוליווד ואני רואה גם לא מעט סרטים זרים שלא נעשו בהוליווד. מה אני יעשה שהסרטים שאני הכי מחובר אליהם או הכי אוהב מגיעים מארה"ב...תאמינו לי שאני פתוח מחשבתית ורואה המון קולנוע מהמון ארצות. לא מבין למה אתם מתחילים לדבר דברים על מישהו שאתם בכלל לא מכירים אותו וחושבים שהוא "צר אופקים" או לא יודע מה, בגלל שיש לו באוסף DVD רק סרטים אמריקאים...:-/

לכל אחד יש את החיבורים שלו. לא רק בקולנוע, בכל נושא. לחלק סרטים זרים יהיו טובים יותר ולחלק פחות.

ואם לדעתכם סרטים הוליוודים נעשים אך ורק על מנת להרוויח כסף לאולפנים וכדומה, זה ממש עצוב. קולנוע נעשה קודם כל בשביל לבדר ולעשות הרבה אנשים מאושרים עם סוג האומנות הזה. גם בהוליווד וגם מחוצה לה. אין לי שום דבר נגד סרטים אחרים וזה שאין לי כאלה למשל באוסף DVD זה לא אומר שאני לא צופה בהם או מעריך אותם וכדומה. לכל אחד יש את הסרטים שהוא יותר אוהב ומחובר אליהם. בשביל מישהו סרט מסויים יכול להיות יצירת אומנות והדבר הכי טוב שיש ובשביל מישהו אחר זה יכול להיות חתיכת זבל...כל אחד ודעתו. לא מבין למה כ"כ קשה לכם לקבל את זה.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם מספר ICQ
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים