יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

ימים של זוועה (אזהרה חמורה!)

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
פנגו חתול קטן
חבר/ת פורום ותיק/ה
חבר/ת פורום ותיק/ה


בפורום מ: 11/06/02
הודעות: 218
מיקום: ירושלים

הודעהפורסם: 14:40 2/07/07    נושא ההודעה: ימים של זוועה (אזהרה חמורה!) הגב עם ציטוט

יש נושא שאין כמעט בן אדם של יסכים איתו, באיזשהי דרך- הקולנוע הישראלי בעשר השנים האחרונות השתפר פלאים.
נוצרו המון המון סרטים, חלקם מדהימים, חלקם טובים וחלקם ראויים לצפייה.

אני באמת יושב כאן ומנסה לפצח את החידה, מה עבר על מנחם גולן שהוא עשה את ה"סרט" הזה "ימים של אהבה" ?
אולי זה בעצם פארודיה ואני לא יודע ? כי אין לי סיבה הגיונית להסביר איך נעשה סרט ככ רע.

הסרט מנסה לספר על זמרת חובבת (מאיה בוסקילה בכבודה ובעצמה) באשדוד בשם מרגלית דהן שמסובבת את כל הגברים בעיר על אצבע אחת, למשפחת דהן אין כסף ואימם מתה לכן היא עוזרת לאביה קצר-הפתיל (יוסף שילוח) בעסק המשפחתי וממלצרת יחד עם אחיה החביב (רן בכור)
מרגלית היא נשמה טובה, זמרת מדהימה וגם בליינית גדולה שמופיע מדי ערב במועדון מקומי, אבל הכי חשוב -ילדה טובה של אבא, מרגלית שרופה-מתה-מאושפזת על הזמר המצליח דודו בן-חיים כפרע עליו נשמה אף אוזן גרון (ניר לוי) קורה מה שקורה ומרגלית פורצת לבמה הגדולה, הם מתאהבים ,בלאגנים שטויות סקס סמים ורוק נ רול ממש.

נתחיל בזה שזה סרט עילג מכל בחינה , וחוסר האמינות של הסרט כל-כך חמור, שקצת קשה לי להסביר את זה, יש הרגשה שהסרט פשוט מנותק מהמציאות ,הכל אבסורדי ומוגחך-ואתם יודעים מה, בסדר, אין בעייה, זו מדינה דמוקרטית,זוכתם,סרטים איומים תמיד יהיו, ומשחק חסר כל רגש, הגיון והתכוונות זה לא משהו נדיר.
מה שבאמת באמת הפריעה לי זה הסטראוטיפיות, סרט כל-כך סטגמתי בחיים שלי לא ראיתי, אפלו אסקימו לימון לא היה ככה, וזה מה שהפך אותו ממרגיז לסרט עלוב וטיפשי .
זה לא רק הבמוי ולא המשחק הרע ,זה הסיפור שלו שבנאלי,רדוד ומלא חורים והכל עובד פשוט רע- כל הדמיות הם סטיגמה-האב שהוא מרוקו-סכין- פרמיטיבי, שצריך לבקש ממנו את ידה של ביתו כדי להתחתן (ממש סיפורי אלף לילה ולילה) הסרט לא טורח להסביר על איזה תקופה הוא מדבר, אבל זה ברור שהדמיות בנויות מדעות קדומות בלבד, כמו כן גם מרגלית דהן היא סטגימה של "פרחה מהדרום" ואשדוד מוצגת כעיירת פיתוח של רוסים ומורוקאים, וכן אומנם יש שם הרבה מרוקאים ורוסים, אבל רק תדעו שאשדוד זאת עיר באמת יפה ,עם חוף ים נחמד והרבה ומסעדות טובות, וזו לא עיר בלוקים מגעילה כמו שהיא מוצגת בסרט.

חוסר ההגיון בסרט זועק לשמיים,לרוב הדמיות אין ביסוס הגיוני ,כמו להמון אירועים אחרים שקורים בסרט. ומה שהכי הצחיק אותי, זה הדמות של סיגל אותה משחקת מורן איטיאס, כן, מורן אטיאס הינה חיפאית שפצחה בקרירת דוגמנות בגיל 17, לאחר כמה שנים נשלחה להיות עציץ באיטליה, שחזרה פתחה בקרירת הנחייה שם גילתה לנו את חוכמתה הרבה (קדם אירווזיון 2005 למי שזוכר) אחרי שצחקו עליה לא מעט הלכה על משחק (היא יפה , אז זה לא משנה אם היא טובה או לא) חוץ מזה שמורן משחקת, כמו שאני מייקל לואיס, לא הצלחתי להבין מה לעזעזל היא עושה בסרט, ולמה היא כלבה, הסרט הסביר לנו (רק הסביר ולא נתן להרגיש) שהיא אהבה את דודו בן החיים המאלף,וזה בא מקנאה, אבל זה לא היה נראה ככה, פשוט דחפו אותה לסרט כדי שתיהיה דמות רעה, אבל אין שום סיבה מוצדקת שהדמות תיהיה שם.

בקיצור באמת שאני לא מבין מה הסרט הזה ניסה לעשות בכלל, ולמה הוא נוצר, באמת שלא.
הסרט פשוט נראה כמו חיקויים נכים של "טיפת מזל" וסרטים של אבי ביטר, שלפעמים נדמה לך שאתה צופה בטלנובלה זולה בערוץ ויוה, ולפעמים בסרטים טורקים, או סרטים בערוץ הירדני, אבל הכל רק כמו, אז פשוט בוא נדחיק את הסרט.

כוכב 1

לא ללכת !!!!!!!!!!

סתם תמיד רציתי לכתוב את זה...
_________________
שלכם,
פנגו חתול לבן קטן.
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> דיוני קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים