יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-26.07.2007

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 13:49 26/07/07    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-26.07.2007 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ חמישה סרטים חדשים:

משפחת סימפסון - הסרט (The Simpsons Movie)
הומר נדרש להציל את העולם מקטסטרופה שיצר במו ידיו. הכל מתחיל בהומר, חזיר המחמד החדש שלו ומגדל איחסון דולף מלא גללים, שילוב קטלני שמצית אסון נורא שכמוהו ספרינגפילד טרם התנסתה. בעוד מארג' רותחת על מעשה הטיפשות של הומר, אספסוף זועם עולה לבית משפחת סימפסון כדי לתבוע נקמה. המשפחה בורחת, אך במהרה מתפלגת פיסית ורגשית בעקבות חיכוכים. האסון שהתחיל הומר אף מושך את תשומת לבם של נשיא ארה"ב ארנולד שוורצנגר ושל ראש הסוכנות לאיכות הסביבה. כשעתיד ספרינגפילד ושאר העולם נמצא בסכנה, הומר יוצא לאודיסיאה שתגאל אותו, ומחפש אחר סליחתה של מארג', איחודה של משפחתו המפוצלת ואת ישועתה של עירו.

ארה"ב 87 דקות
http://www.simpsonsmovie.com




נודל (Nodel)
מירי קלדרון (מילי אביטל), בת 39, דיילת בכירה באל-על. נהנית משירותיה של עוזרת בית סינית, רק שיום אחד משאירה העוזרת אצלה את בנה הקטן (באוצ'י צ'ן), אבל לא חוזרת. מירי מוצאת את עצמה תקועה עם אחות (ענת וקסמן) על סף גירושים, עם גיס שזקוק לסעד שלה ועם ילד סיני בן שש שיושב בסלון שלה, לא מוציא מילה, מחכה בשתיקה לאמו שנעלמה. בהדרגה מתחוורת תמונת המציאות שלתוכה מירי נקלעה. משטרת ההגירה גירשה את האם לסין. הילד נולד בישראל, אבל לא רשום בשום מקום. מבחינה חוקית, הוא פשוט לא קיים. אין שום דרך פשוטה וכשרה להטיס אותו לסין ולהשיבו לאמו. מירי מבינה שהיא האחראית לגורלו של הילד הסיני.

ישראל, 95 דקות
דף עם מידע על הסרט:
http://www.filmfund.org.il/page.aspx?section=625&mode=movie&itemid=2214




יצאת כריש (Sharkbait)
כשפ??אי (פרדי פרינז ג'וניור), דג רגיל מבוסטון, מגיע לריף האקזוטי כדי לגור עם דודתו פרל (פראן דרצ'ר), הוא פוגש בקורדיליה, דגיגה מהחלומות, ומתאהב בה. הבעיה היא שטרוי, הכריש הכי רשע באוקיינוס, לא רק שמטיל אימה על כל תושבי הריף, אלא שהוא גם שם עין על קורדיליה, והוא לא מעוניין בתחרות! עכשיו מה שפאי צריך לעשות זה, להתאגד יחד עם חבריו החדשים כדי להערים על טרוי ותומכיו, להציל את הריף ולזכות בליבה של קורדיליה.

ארה"ב,קוריאה 77 דקות
דף הסרט ב-IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0820142




היירספריי (Hairspray)
טרייסי טרנבלאד גדולת המידות, חולמת להופיע בתוכנית הריקודים המצליחה "המופע של קורני קולינס". אחרי שהיא מדהימה את מנחה התוכנית בנשף הריקודים של בית הספר, טרייסי זוכה להצטרף לצוות הרקדנים של התוכנית שלו, והופכת מיד לסנסציה בשידור חי, למורת רוחה של נסיכת התוכנית הרזונת, אמבר וון טאסל ואמה התככנית, ו?ל?מ?ה (מישל פייפר). וכאילו שהערצת הצופים לה זוכה הנערה החדשה והשמנמנה לא מעצבנת מספיק את אמבר, אז גם אהוב לבה, לינק לארקין, נשבה אף הוא בקסמיה של טרייסי. תוכנית הריקודים הופכת לעניין אישי כשסכסוך מר פורץ בין שתי הבנות היריבות, כששתיהן מתחרות על הכתר של "מיס היירספריי". לכל זה, תוסיפו גם סוגייה של חוסר שיוויון גזעי, שהעסיקה את ארה"ב בשנות ה-60.

ארה"ב, 117 דקות
http://www.hairspraymovie.com




פקטורי גירל (Factory Girl)
סיפור עלייתה ונפילתה של אידי סדג'וויק (סיינה מילר), האישה הצעירה שהדהימה את כולם ושהפכה לאייקון מייצג של תרבות הפופ האמריקאית. הונה וייחוסה של משפחתה בנוסף ליופייה, כישרונה והכריזמה שלה, הכתירו את סדג'וויק כנסיכה האמריקאית בארצות הברית של שנות ה-60. כל זה השתנה כאשר אידי פגשה את אנדי וורהול, (גאי פירס), דמות האנטי גיבור שסימל בניו יורק הכאוטית של אמצע שנות השישים את תנועת "תרבות הנגד". לפתע אידי מצאה את עצמה במרכזה של מהפכה אמנותית המשלבת סקס, סמים ורוקנרול, פרסום ותהילה שנועדו מראש לצאת מאיזון ושליטה ולהסתיים באסון מר.

אנגליה, 90 דקות
http://www.factorygirlmovie.net

צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים