יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-08.08.2007

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 12:48 10/08/07    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-08.08.2007 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ ששה סרטים חדשים:

אהבה בתפריט (No Reservations)
המאסטר שף קייט ארמסטרונג (קתרין זיטה ג'ונס), חיה את חייה בדיוק כמו שהיא מנהלת את המטבח שלה במסעדה במנהטן - אין מקום לשטויות. זה אמנם שובה את כל מי שסביבה אבל גם מאיים עליהם. הטבע הפרפקציוניסטי של קייט מועמד למבחן כשלצוות שלה מגיע ניק פאלמר (ארון אקהארט), שף חדש וחצוף שמצחיק את כולם סביבו. גישת הקז'ואל שלו לחיים ולמטבח לא יכולה להיות ניגוד חריף יותר לסגנונה של קייט, אבל הכימיה ביניהם אינה ניתנת להכחשה, כמו גם חוסר ההרמוניה.

ארה"ב, 102 דקות
http://noreservationsmovie.warnerbros.com




השליחים (The Messengers)
משפחת סולומון עזבה את החיים העירוניים, המתישים והאכזריים של שיקגו, למען העולם המבודד של חווה בצפון דקוטה. יום אחד ג'ס סולומון בת ה-16 ואחיה הצעיר, בן, מבחינים ברוחות רפאים מוזרות. כאשר הרוחות מתחילות לנהוג כלפיהם באלימות, ג'ס מאבדת את שפיותה ועברה עומד במאבק, אל מול עברם של הרוחות שחיו בחווה. השאלה היא, האם תצליח ג'ס להזהיר בזמן את משפחתה מפני האימה הקרבה.

ארה"ב, 90 דקות
http://www.sonypictures.com/homevideo/themessengers




לפנות ערב (Evening)
בימיה האחרונים, אן גרנט (ואנסה רדגרייב), מספרת לשתי בנותיה על סוף שבוע אחד ובלתי נשכח שהתרחש 50 שנה קודם לכן, בו היא פגשה את אהבת חייה. באותו סוף שבוע של תשוקה ואהבה עזה, למדה אן הצעירה (קלייר דיינס) שההחלטות שאנו מקבלים יכולות להוביל אותנו לרגעי אושר בלתי צפויים אך גם לעצב קשה מנשוא, ושבסופו של דבר הגורל השזור ביומיום, הוא זה שמעצב את סיפור חיינו.

ארה"ב 117 דקות
http://www.focusfeatures.com/evening




תפוס ת'גלים (Surfs up)
סרט העוקב אחר חבורת גולשים פינגווינים בזמן אליפות הגלישה העולמית. הגיבור הוא קודי (שייה לאביוף), גולש צעיר ומבטיח, אשר לראשונה בחייו עוזב את משפחתו וביתו באנטרטיקה, ויוצא לנסות את מזלו בתחרות הגדולה לזכרו של גדול הגולשים - "ביג זי". צוות טלוויזיה מתלווה אליו על מנת לתעד את מסעו, שבמהלכו פוגש קודי טיפוסים שונים ומעניינים. קודי מצידו, מאמין שהניצחון יוכל להביא לו את האהבה והערצה בה הוא חושק. אבל כשהוא נפגש בהפתעה פנים אל פנים עם ביג זי (ג'ף ברידגס), גולש מבוגר ותשוש הוא מגלה שמנצח אמיתי, הוא לא תמיד זה שמגיע ראשון.

ארה"ב, 88 דקות
http://www.sonypictures.com/movies/surfsup/index.html




שעת שיא 3 (Rush Our 3)
ג'קי צ'אן וכריס טאקר מתאחדים בשלישית להרפתקה חדשה. בלש המשטרה מלוס אנג'לס וחברו המפקח הסיני, מוצאים את עצמם בעיר האורות, כדי לעצור קונספירציה בינלאומית של אירגון פשע סיני ולהציל את חייה של חברה ותיקה, בתו הגדולה של השגריר הנרצח, סו יאנג. בניסיון להציל את העולם, השניים נאלצים להתרוצץ בכל רחבי פריז, כשבדרך הם מתמודדים עם משפחת פשע אכזרית, נשים יפיפיות, נהג מונית עצבני ומפקח משטרה צרפתי.

ארה"ב, 94 דקות
http://www.rushhourmovie.com




בראץ (Bratz)
הבובות המצליחות מתעוררות לחיים ומגיעות לקולנוע עם סרט חדש. מאז שהן זוכרות את עצמן, יסמין, ג'ייד, סשה וקלואי, הן החברות הכי טובות. אולם מהרגע שארבעת הבנות נכנסות לתיכון, הן נאלצות להתמודד עם חבורות אחרות, המאיימות על יציבותה של החברות ביניהן. לאט לאט מתרחקות הבנות זו מזו, כיוון שכל אחת מהן מוצאת את עצמה משתייכת לקליקה אחרת והחברות הישנה הולכת ומתפרקת. שנתיים אחרי, ארבעת הבנות כבר בקושי מחליפות מילה זו עם זו אבל עכשיו הגורל מחליט לזמן שוב את החבורה יחד כשהבנות נקלעות במקרה לעונש השעייה בבית הספר.

ארה"ב, 102 דקות
http://lionsgate.com/bratz


צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים