יעל מבקרת בקולנוע מערכת הפורומים של האתר
|
|
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא |
מחבר/ת |
הודעה |
Oren עורך ובונה האתר
בפורום מ: 5/06/02 הודעות: 2952
|
פורסם: 13:06 9/06/07 נושא ההודעה: טיסה נעימה? לא עם ישראייר |
|
|
אורן צור, הידוע בפורום זה כ-Oren the Snark, כותב על זוועות השירות של חברת ישראייר, ומנסה להפעיל את הכלל הפשוט - שירות רע גורר פגיעה בהכנסות. בינתיים אורן כבר קיבל פיצוי (רק אחרי התערבות מדור "צרכנות הוגנת" מ-nrg), אבל זה לא מעיד על שיפור השירות שהחברה נותנת ללקוחותיה.
אורן רוצה להשתמש ברשימה על הנושא בבלוג שלו, ככלי מאבק צרכני, לכן הוא מבקש שיקשרו אליה - דבר שאמור לגרום לה להופיע במקום בולט בין תוצאות החיפוש בגוגל (ובמקומות נוספים), כשלקוח פוטנציאלי יתעניין בחברת ישראייר. אומנם אין קשר לקולנוע (למרות שברשימה יש את פוסטר של "טיסה נעימה"), אבל הצלחה/השפעה של המערכה הזו תאפשר מערכות גם אל מול בתי קולנוע ומפיצים שלא מספקים לנו שירות ראוי.
הרשימה של אורן - "ישראייר - זוועה של שירות - לא לטוס! אוסף סיפורי גולשים":
http://www.notes.co.il/oren/32036.asp |
|
|
|
|
Oren the Snark חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 2/07/02 הודעות: 196 מיקום: ירושלים
|
פורסם: 21:27 20/06/07 נושא ההודעה: תודה ועוד |
|
|
קודם כל תודה על הלינק.
בזכות הלינקים האלו הסיפור כבר במקום השלישי בגוגל (ישראל, מקום 5 בגוגל.דוט.קום) תחת החיפוש הפשוט של 'ישראייר'.
אבל, בניגוד למה שפורסם בנרג', עוד לא קיבלתי פיצוי. זה עדיין במשא ומתן ומתנהלת כאן מין מלחמת התשה שכנראה תיגמר בתביעות קטנות. (אני מניח שלנרג' חשוב להראות הישגים של כתבי הצרכנות שלהם ולכן הם מיהרו לכתוב שכבר פוציתי).
ושוב תודה לכל המלנקקים - ואם למישהו מהקוראים כאן יש בלוג או אתר - אנא - תוסיפו לינק:
http://www.notes.co.il/oren/32036.asp |
|
|
|
|
פנגו חתול קטן חבר/ת פורום ותיק/ה
בפורום מ: 11/06/02 הודעות: 218 מיקום: ירושלים
|
פורסם: 13:48 19/07/07 נושא ההודעה: קראתי את זה עכשיו... |
|
|
זוועה זה פשוט עצוב שזה המצב.
אבל בכל אופן תמשיך את הפרסום השלילי באינטרנט ובכל מקום שאפשר.
אתם יודעים את זה ובכל זאת, בסופו של דבר זה עובד, סיפור אמיתי שאני חוויתי לפני 9 שנים, טסתי בחברה אמרקאית-יהודית חצי ישראלית בשם "טוואר אייר", אני נמנע בכוונה להגדיר אותם כחברת תעופה כי הם לא-אי אפשר בכלל לתאר במילים את החברה הזאת, הם מכפילים את ישראייר עשרות פעמיים בזוועתיות שלהם.
טסתי על קו תל אביב ניו יורק עם הוריי, עלינו על מטוס מטונף מגעיל ומוזנח (ומחניק) המטוס התעכב כשעתיים ויותר מסיבות לא ברורות, זו הייתה טיסת לילה זוועתית, העדר שירות אוויר ויחס לנוסע, אוכל דוחה וכל הדברים הרגילים, בשעות הבוקר המוקדמות שהמטוס כבר חג מעל שמי קנדה, הקברניט הודיעה שמטוס נאלץ לנחות נחיתת חרום באחד מאיי קנדה, בגלל שהתגלה מחסור בדלק, המטוס נחת לתדלוק, והמשיך לניו-יורק המטוס נחת בערך כ 3 שעות אחרי הזמן, וגרם לנו לפספס את טיסת ההמשך, עייפים,מותשים וסחוטים נאלצנו להיסחב עם כל הדברים ,בן דלפק לדלפק בג'ון קנדי העצום, למצוא טיסת המשך בשעה מאוחרת יותר לפלורידה, התענינות החברה בנזקים שנרגמו ללקחות בגלל העיכוב הייתה אפסית, הם שלחו אותנו לדלפקים של פאן אם ,וטי וו איי ואמריקן אירלינס, במקום לטפל בנו, בצדק ! בעייה שלנו שלא היה דלק !
בדרך חזור מניו יורק התגלה באופן סופי התרמית שמאחורי המחירים הזולים,עלינו כבר על המטוס שהיה אמור להמריא בשתיים עשרה בלילה מ JFK,כחצי שעה לאחר שנחת מטיסה של ארבע שעות מלוס אנג'לס.
כ10 דקות לפני ההמראה הקברניט הזעיק את הנוסעים לצאת במהירות חזרה לטרמינל, בשל תקלה טכנית, אחד ממיכלי הדלק נסדק, וכל תוכלת הדלק דלפה החוצה, שיצאנו נתגלה לעינינו המראה המפחיד, מהכנף זרם "מפל" של דלק שיצר שלולית עצומה מסביב למטוס,כחוחות כיבוי של שדה התעופה השתמשו בציוד כיבוי אש כדי למנוע התלקחות.
תחילה ניסו לתקן את התקלה הטכנית (מה ???) אך לשווא.
לכן נאלצנו לחכות בשדה התעופה למטוס אחר שיגיע מטיסה ארוכת טווח, בסופו של דבר העיכוב נאמד על 15 שעות בערך, כן חמש עשרה שעות בהם חיכינו על ספסלים בטרמינל, והדבר היחדי שהחברה הועילה בטובה לעשות, זה היה לחלק את האוכל המצחין שהיה אמור להיות בטיסה.
לא היינו הקורבנות היחדים של טוואר איר, תלונות נערמו על החברה בצירוף של מקרים רבים עלים שמענו מאוחר יותר, טביעות של נוסעת שפספסה ברית בניו יורק בגלל שהמטוס התעכב כ12 שעות בגלל בעיה טכנית, טיסה במהלכה המטוס נקלע לכיס אוויר, וחגורות של נוסעים רבים נקרעו במהלך הסופה, ומזוודות נפלו ונוסעים רבים נחבלו, ואדם שקביל את המזודות לאחר כמה ימים ועוד רבים, בסופו של דבר הגיעו מים עד נפש, והחברה פשטה את הרגל.
אני מספר את זה כי המסקנה זה שבאמת אסור לשתוק, כי מחדלים כמו בטוואר אייר קרו ונסועים לא שתקו על זה, אומנם החברה קרסה גם בגלל חובות פניימים, בעיות ניהול וכ"ו, אבל היה נזק מצטבר , זהו מצטער על האורך אבל יש לי באמת הרבה מה להגיד על חברות תעופה גרעות, הרבה.
יישר כוח על המאבק.
נ.ב
פרט טרוויה נחמד לסיום : המנכ"לית של ישראייר (שאמורה להתפטר עד סוף יוני) היא גם הייתה מנכל"ית של טוואר אייר. _________________ שלכם,
פנגו קטן. |
|
|
|
|
mulder שחקנ/ית פורם ראשי/ת
בפורום מ: 10/06/02 הודעות: 635
|
פורסם: 21:33 20/09/07 נושא ההודעה: תגובה ראשונה אחרי הרבה שנים... |
|
|
מה המצב?
סתם קפצתי לביקור אחרי הרבה זמן.
הסיפור שלך בבלוג באמת מרתיח. פחות העובדה שהמזוודה לא הגיעה ושהיא היתה קרועה, כי זה לא תמיד אשמת חברת התעופה. אבל ההתנערות מאחריות ושירות הלקוחות האטום זה דברים שיכולים להוציא אדם שפוי מדעתו.
שיהיה בהצלחה עם זה! |
|
|
|
|
|
|
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|