יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-17.04.2008

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 10:04 17/04/08    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-17.04.2008 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ שבעה סרטים חדשים:

חיי נישואין (Married Life)
סרט מתח רומנטי, הסובב סביב השאלה: מה משמעותם של חיי נישואין? הארי (כריס קופר) מחליט שהוא חייב לרצוח את אשתו פאט (פטריסיה קלארקסון). למה? בגלל שהוא אוהב אותה כל כך עד שהוא הוא לא מוכן שהיא תפגע ותסבול כשהוא יעזוב אותה. שכן להארי יש אהובה הצעירה ממנו בשנים רבות, קיי(רייצ'ל מק- אדמס), והם מאוהבים זה בזו עד מעבר לראש. מצד שני, חברו הטוב ביותר של הארי, ריצ'ארד (פירס ברוסנן), חושק בקיי בעצמו. בעדו הארי עובד על תכניתו התמוהה לחסל את אשתו, שאר הגיבורים עסוקים בהונאות שלהם. כמו הארי, הם הממומים מהתשוקה הבוערת בהם, אבל עדיין נאבקים כדי לא לפגוע באחרים.

ארה"ב 90 דקות
http://www.sonyclassics.com/marriedlife





21 (21)
בן קמפבל (ג'ים סטרג'ס) הוא סטודנט מבריק אך ביישן במכון הטכונולוגי הנחשב MIT. קמפבל זקוק נואשות לכסף עבור שכר הלימוד שלו, ומוצא אותו - בקלפים. קמפבל מגויס לקבוצה של סטודנטים חכמים במיוחד מהמכון, שיוצאת בכל סוף שבוע ללאס ווגאס. הם מצוידים בזהויות בדויות ובידע שהופך את שולחנות הבלק-ג'ק ממלכודות דבש לתיירים למקור הכנסה - היכולת לספור קלפים ולחשב הסתברויות. מנהיג החבורה הוא מיקי רוזה (קווין ספייסי), פרופסור מאוד לא מן המניין למתימטיקה וגאון סטטיסטיקה. הם מפתחים שיטה סמויה לסימנים ביניהם, ובתוספת הידע שלהם בסטטיסטיקה ומוחותיהם המבריקים, הם יכולים לזכות במיליונים. הכסף הגדול, אורח החיים הווגאסי וחברתו לצוות ג'יל טיילור (קייט בוסוורת') מפתים את קמפבל לדחוף את הגבולות יותר ויותר, ותמיד להשאר צעד אחד לפני מאבטחי הקזינו. מבוסס על סיפור אמיתי.

ארה"ב 123 דקות
http://www.sonypictures.com/movies/21





בונוויל (Bonneville)
ארווילה הולדן (ג'סיקה לאנג) צריכה להביא את אפרו של בעלה המנוח לביתו הכעוסה. בהחלטה של רגע היא חוטפת את שתי חברותיה הטובות ויוצאת עמן למצא החוצה את מערב ארצות הברית, במכונית בונוויל ישנה משנת 66'. המסע, כמו שנוטים מסעות מסוגו לעשות, הופך להזדמנות עבור שלוש הנשים לגלות את עצמן מחדש.

ארה"ב 93 דקות
http://www.bonnevillethemovie.com





יומיים בפריס (Two Days In Paris)
2 ימים בפריז" מתאר יומיים במערכת היחסים של זוג ניו יורקי: היא, צלמת צרפתיה, מריון, והוא, מעצב פנים אמריקני, ג'ק. שניהם יוצאים לחופשה באירופה בכדי לנסות להשיב את הרומנטיקה למערכת היחסים שלהם. הביקור בוונציה לא היה מוצלח במיוחד והם מקווים כי הבילוי בפריז יהיה הרבה יותר מוצלח. ג'ק רוצה כבר הביתה, מריון רוצה לבקר את הוריה הפריזאים ולקחת את החתול ולבקר... כמה חברים. השילוב של הביקור בדירה של מריון שבמקרה נמצאת מעל בית הוריה השתלטנים, שאינם דוברי אנגלית, החברים, או יותר נכון, המאהבים לשעבר של מריון, שלא מפסיקים לפלרטט איתה, האובססיה של ג'ק לצלם כל קבר מפורסם בפריז ואמונתו כי הקונדומים הצרפתיים קטנים מדי, רק מוסיפים שמן למדורה. האם יצליחו להציל את מערכת היחסים שלהם? האם יחזרו לקיים יחסי מין אי פעם? או אולי רק יביאו לידי שלמות את אמנות המריבה?

צרפת/גרמניה/ארה"ב 96 דקות
http://www.2daysinparisthefilm.com





ברוז' (In Bruges)
הארי (ראלף פיינס) הוא הבוס הגדול של ריי (קולין פארל) וקן (ברנדן גליסון), שני מתנקשים מהעולם התחתון של לונדון. אחרי עבודה שלא ממש יצאה כפי שתיכנן, הארי שולח את שני המתנקשים שלו לחופשה בברוז' (בלגיה),לפחות עד שהעניינים בלונדון ירגעו. השניים אמורים לשמור על פרופיל נמוך ולהנות קצת מהאווירה הפסטורלית שיש לעיר להציע ולהמתין עד יקבלו הוראות חדשות. ובאמת, קן מנצל את ההזדמנות להנות מהאווירה והנופים התיירותיים, שיש לעיר להציע, ריי מתרשם פחות מהאווירה הציורית והתרבות המקומית ומחפש את האקשן: הוא מתעמת עם קבוצת תיירים, מנהל רומן עם יפהפיה מקומית, מסתבך עם חברה לשעבר וחוגג עם שחקן קולנוע אמריקאי – גמד השוהה בעיר לצילומי סרט סוריאליסטי. כשמגיעות לבסוף ההוראות מהבוס בלונדון, מסתבר שהמשימה כוללת הפעם בגידה - קן הוותיק נדרש לחסל את שותפו הצעיר והפזיז ריי. אלא שהארי לא שיער שהחופשה הקטנה אליה שלח הוא עצמו את השניים, תהפוך אותם לחברים הכי טובים.

בלגיה/בריטניה 107 דקות
http://www.filminfocus.com/focus-movies/in-bruges/movie-splash.php




מרטין סקורסזה, האבנים המתגלגלות (Shine A Light)
ב-4 לאפריל 2006 יצא מרטין סקורסזה, הבמאי הגדול וזוכה האוסקר, לתעד את הופעתה של אחת מלהקות הרוק'נרול הגדולות של כל הזמנים – "האבנים המתגלגלות". סרטו של סקורסזה מציג בפני העולם את הלהקה האגדית כפי שמעולם לא נראתה בעבר. צוות הצילום שהרכיב סקורסזה לכבוד המאורע נבחר בהתאם – שורה של הצלמים החשובים בעולם התאחדו יחד בסתיו 2006 למען התיעוד של הופעת ה"סטונס" באולם בייקון שבניו יורק. התוצאה לפניכם.

ארה"ב 122 דקות
http://www.shinealightmovie.com





הרפתקאותיו של הכלב רין טין טין (Finding Rin Tin Tin)
מלחמת העולם הראשונה. טייס אמריקאי אשר מוצב בצרפת, מוצא עם חבריו כלבה מסוג רועה גרמני ושלושה מגוריה. לאחר שיחידתו מתאחדת עם יחידה נוספת, נפרד הטייס מהכלבה ומקבל את הגור המועדף עליו, רין טין טין, למשמרת. מכאן ואילך מצטרף הכלב ליחידה החדשה, מתחבב על כל המפקדים והחיילים והופך לגיבור הגדול של המלחמה.

ארה"ב 90 דקות

צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים