יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-04.10.2007

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 8:38 5/10/07    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-04.10.2007 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ ארבעה סרטים חדשים:

מבוקש (The Hunting Party)
השדרן החדשות סיימון האנט (ריצ'ארד גיר) ולצלם דאק (טרנס הווארד), הלכו לסקר יחד לא מעט איזורי לחימה וקרבות, הם התחמקו מכדורים והביאו דיווחים מאזורי המלחמה המסוכנים ביותר בעולם. יום אחד בכפר בוסני, הכל משתנה, כשסיימון עובר התמוטטות בשידור חי והקריירה המרשימה שלו נגמרת; דאק לעומתו, מקודם למשרה בטוחה יותר בניו יורק ודרכיהם של שני הגברים נפרדות. חמש שנים לאחר מכן, דאק חוזר לסרייבו, על מנת לסקר את ציון חמשת השנים לסיום המלחמה, אך כשסיימון מופיע ומכריז שיש לו מידע אודות סיפור סנסציוני ברמה עולמית, הם חוברים כדי להשיג את הסקופ ומוצאים את עצמם עמוק בתוך טריטוריה עוינת.

ארה"ב, בוסניה הרצגובינה, קרואטיה 95 דקות
http://www.thehuntingpartymovie.com




האמיצה (The Brave One)
מנחת הרדיו הניו יורקרית אריקה ביין (ג'ודי פוסטר), אוהבת את החיים שלה ומעריצה את הגבר לו היא מאורסת. כל אלה נלקחים ממנה אחרי שהיא עוברת תקיפה אלימה במהלכה היא נפצעת קשה ומאבדת את ארוסה. היא אינה מצליחה לשים את הטראומה מאחוריה ומוצאת עצמה סורקת את רחובות ניו יורק בלילות בניסיון למצוא נקמה בסדרת רציחות של אנשים המייצגים את תחלואי החברה. המרדף העיקש שלה אחרי צדק מושך תשומת לב ציבורית, עד שכוחות ה-NYPD מנסים לתפוס את הפושע בכל מחיר ושולחים שוטר בעקבותיה (טרנס האוורד). עכשיו עליה להחליט האם החיפוש שלה אחרי נקמה הוא הדרך הנכונה, או האם היא למעשה הופכת לדבר הזה שהיא מנסה לעצור.

ארה"ב 122 דקות
http://thebraveone.warnerbros.com




הזמר (El Cantante)
הסרט "הזמר" חוגג את החיים והמוזיקה של זמר הסלסה הפורטוריקני הקטור לאוו, הסרט, בכיכובה ובהפקתה של ג'ניפר לופז, מביא את סיפורה של תקופה בה גאווה וזהות לאומית פורטוריקנית, השתרשה בקהילות ברחבי ארה"ב. הסרט מתאר את עלייתו המטאורית של הקטור לאוו לכוכב על. כגבר צעיר (מארק אנתוני) שקוע כולו במוזיקה, כשהוא חולם על קריירת זימרה בניו יורק. הוא פוגש את נערת המסיבות התוססת פוצ'י (ג'ניפר לופז). אבל להצלחה יש מחיר. הקטור התמכר לסמים ואלכוהול ובחן את נאמנותה של פוצ'י לפני ואחרי נישואיהם, ברומנים רבים מספור. שנות ה-80 הביאו איתן שיברונות לב נוספים: מות בנם, מות אביו של הקטור ורצח אמה של פוצ'י והידבקותו של הקטור בנגיף ה-HIV, אבל הנישואין שורדים ודרך זמנים טובים ורעים, הקטור המשיך לתת את כל כולו למוזיקה.

ארה"ב 106 דקות
http://elcantantemovie.com




בליינד דייט (Blind Dating)
קומדיה משעשעת על דני (כריס פיון), גבר צעיר, נאה ומלא ביטחון, אך עיוור. למרות המגבלה דני מסרב לתת לעיוורון להפריע לו בחייו. כשאחיו לארי (אדי קיי תומאס), נהג לימוזינה ומשוגע על בנות, מגלה לתדהמתו שבכל הנוגע לבנות המין השני לא רק שדני ביישן ועצבני, אלא גם שהוא בתול, הוא נחוש לעזור ושולח את דני לסדרת "פגישות עיוורות", מזעזעות. דני כבר מוכן לוותר על אהבה, עד שהוא פוגש באחות יפה מהודו בשם ליזה. נראה שהשניים נועדו זה לזו, עד שליזה מגלה שהיא מיועדת להתחתן עם אחר בשידוך מאורגן.

ארה"ב 96 דקות
http://www.blinddatingmovie.com
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים