יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-24.01.2008

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 10:06 26/01/08    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-24.01.2008 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ ששה סרטים חדשים:

ארץ קשוחה (No Country for Old Men)
סרטם החדש של האחים כהן שמוביל את רשימת המועמדים בטקס פרסי האוסקר הקרוב, כולל פרס הסרט הטוב ביותר. עלילת הסרט מתרחשת בריו דה גראדה. לואלין מוס (ג'וש בורלין) יוצא למסע צייד, במהלכו הוא נתקל בערימת גופות, שני מיליון דולר וכמות לא קטנה של הרואין שהשאיר אחריו סוחר סמים שסרח. כששני גברים נוספים נרצחים, השריף (טומי לי ג'ונס) מחליט שמוס ואישתו זקוקים להגנה משטרתית צמודה. העינינים ממשיכים להסתבך כאשר טיפוסים מפוקפקים זורמים העירה, ומגלים עניין רב במוס וסיפורו יוצא הדופן.

ארה"ב 122 דקות
http://www.nocountryforoldmen-themovie.com




אהבה בימי כולרה (Love in the Time of Cholera)
פלורנטינו אריזה, משורר העובד כשליח טלגרפים, מגלה בעת ביקור אצל לקוח, את אשת חלומותיו - פרמינה דאזה הצעירה והיפה. באמצעות סדרת מכתבים רומנטיים שהוא שולח לאהובתו החדשה, פלורנטינו מצליח לכבוש את ליבה של פרמינה. כאשר אביה של הנערה מגלה אודות הרומן בין השניים הוא נשבע להפריד ביניהם. השנים עוברות להן ופרמינה נישאת לג'ובנל אורבינו, אריסטוקרט ורופא המגיע לעיר כדי לרפא את חולי מגפת הכולרה שפשטה בעיר. הזוג עוזב לפריס, ועם הזמן פרמינה שוכחת לגמרי מפלורנטינו והרומן שהיה להם. לעומתה, פלורנטינו, שהפך לבעל ספינות עשיר, מעולם לא שכח אותה. למרות רומנים רבים אחרים שניהל במשך השנים, הוא חש שליבו עדיין שייך לה. הוא מוכן לחכות חיים שלמים בשביל הזדמנות נוספת לחיות לצידה.

ארה"ב 138 דקות
http://www.loveinthetime.com




27 שמלות (27Dresses)
קומדיה. סרט נוסף מבית היוצר של התסריטאית אלין ברוש מקקנה, שכתבה את "השטן לובשת פראדה". ג'יין, שושבינה קבועה, מעולם לא הייתה כלה בעצמה. כאשר אחותה הצעירה טס כובשת את ליבו של הבוס של ג'יין (ג'ורג'), בו היא מאוהבת, היא מתחילה לבחון את חייה מחדש. טס רוצה שאחותה תארגן לה את החתונה, אבל זה לא פשוט כשאת מאוהבת בחתן. ועוד יותר לא פשוט כשגם החתן מרגיש משהו.

ארה"ב 107 דקות
http://www.27dressesthemovie.com




ג'ון רמבו (Rambo)
פעולה. אחרי שבשנה שעברה קימבק לנו את רוקי, חוזר סילבסטר סטאלון עם גרסה חדשה, ורביעית במספר, של "רמבו". הפעם הוא מתגורר בתאילנד, ונחלץ לעזרתם של קבוצת אמריקאים המבקשת ממנו שיעזור להם לחדור לתוך בורמה, במטרה להציל מיסיונרים נוצרים שנפלו בשבי.

ארה"ב 93 דקות
http://movies.break.com/rambo




סיקו (SICKO)
סרטו החדש של הבמאי זוכה פרס האוסקר מייקל מור. הנוכחי, שמועמד לפרס הסרט הדוקומנטרי בטקס הקרוב, עוקב אחרי מערכת הבריאות האמריקנית ומשבר הבריאות שפוגע בארבעים ושבעה מליוני בני אדם ברחבי אמריקה. הצופים מוזמנים לערוך סיור מסביב לעולם, עם עצירות בקנדה, בריטניה וצרפת, שם זוכים האזרחים לטיפול רפואי בחינם. לבסוף, מור אוסף קבוצה של גיבורי אסון התאומים מכוחות ההצלה שסובלים ממחלות כרוניות, לאחר שבריאותם נפגעה כתוצאה משאיפת רעלים בפינוי חורבות המגדלים, ואשר בקשתם לטיפול בריאותי נדחתה על הסף מאחר שאין להם ביטוח רפואי. הוא לוקח אותם למקום בלתי צפוי, ובנוסף לקבלת טיפול רפואי מלא, הם מעורבים במהלכים דיפלומטיים בלתי צפויים.


ארה"ב 123 דקות
http://www.sicko-themovie.com




נשימה (Breath)
סרטו החדש של קים קי-דוק ("להרגיש בבית") המועמד לפרס דקל הזהב. ביום חורף קר מגלה יאון כי בעלה בוגד בה. בתגובה היא מחליטה לצאת אל עבר בית הסוהר בו כלוא ג'ין, נידון למוות העושה כל שביכולתו כדי לשים קץ לחייו לפני הוצאתו להורג. היא אינה מכירה אותו, אך שמעה את סיפורו בטלוויזיה. הפגישה הראשונה משונה במעט, אך להפתעתו של האסיר היא חוזרת לפגישה נוספת מה שמחזיר לו את הרצון לחיות והוא נפתח אל ג'יין מה שגורם לבעלה להתחיל לחשוד. הדרמה מתהדקת לקראת ההוצאה לפועל של יאון.

דרום קוריאה 84 דקות
דף הסרט ב-IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0901475



צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים