יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-31.01.2008

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 10:52 1/02/08    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-31.01.2008 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ חמישה סרטים חדשים:

מתים על החיים (The Bucket List)
למיליארדר אדוארד קול (ג'ק ניקולסון) ולמכונאי ממעמד הפועלים קרטר צ'יימברס (מורגן פרימן) אין שום דבר במשותף. בכלל. חוץ מזה ששניהם חולים בסרטן סופני. השניים חולקים חדר בבית חולים לחולי סרטן, ומחליטים שהם לא מתכוונים לבלות את סוף חייהם באותו חדר. הם בורחים מבית החולים, ומתכוונים לעשות את כל אותם דברים שתמיד רצו - ולא למות עד שיסיימו. שני החולים מצליחים לגעת איש בנשמתו של רעהו, והופכים לחברים טובים, גם אם לא סבירים. לקראת מותם, הם מגלים את האושר האמיתי בחיים.

ארה"ב 97 דקות
http://thebucketlist.warnerbros.com




ללא עקבות (Untraceable)
ג'ניפר מארש (דיאן ליין), סוכנת חשאית, נשלחת לתפוס רוצח סדרתי אכזרי במיוחד וחמקמק במיוחד. אכזרי במיוחד - מכיוון שהוא מנצל את סקרנותם החולנית של בני האדם ומעלה שידור חי של קורבנותיו לרשת האינטרנט. חמקמק במיוחד, מכיוון שהוא נחשב לרוצח "ללא עקבות".
"ללא עקבות" הוא גם שם האתר של הרוצח, שלא מסתפק בשידור חי של מעשי הרצח המזעזעים - הוא רוצה להראות עד כמה חולניים וצבועים בני האדם, והופך את גולשיו לשותפים סמויים - ככל שישנם יותר גולשים הצופים ברצח, הוא נעשה מהר יותר ובאופן אלים יותר.
ככל שמשחק החתול והעכבר בין הסוכנת מארש לרוצח "ללא עקבות" מסתבך, הוא הופך יותר ויותר אישי עבורה. במקביל, השאלה המוסרית שהסרט מעלה הופכת אישית יותר עבור הצופה: מדוע אנחנו נמשכים לדם ואלימות? לשידורים החיים מזירות פשע ואפילו פיגועים, לעדכוני החדשות שרובם עוסקים ברוע, בשוד, ברצח ובאלימות?

ארה"ב 90 דקות
http://www.sonypictures.com/movies/untraceable




קלוברפילד (Cloverfield)
מדע בדיוני. רוב מתכנן לעזוב את ניו יורק ולעבור ליפן. לכבוד עזיבתו, מתאחדים חבריו למסיבת פרידה. רוב מחליט לנצל את ההזדמנות כדי לסגור פינות ביחסיו עם חבריו, ולהתוודות על חיבתו לאחת מהם, אבל רעידת אדמה חזקה משבשת את כל התוכניות. החבורה, שמתעדת את המסיבה במצלמה הביתית, עולים על גג הבניין כדי לראות את המתרחש. מבלי להתכוון, הם מתעדים את הניסיונות הנואשים שלהם לשרוד, כשמפלצת עצומה, בגודל גורד שחקים, מוחקת את ניו יורק מפני האדמה.

ארה"ב 90 דקות
http://www.cloverfieldmovie.com




רכבת לדארג'ילינג (The Darjeeling Limited)
דרמה קומית. במרכז העלילה עומד סיפורם של שלושה אחים שלא דיברו זה עם זה מזה שנה. הם יוצאים למסע רכבת לאורכה של הודו במטרה למצוא את עצמם ואת הקשר האבוד ביניהם, ולנסות שוב להיות אחים קרובים כמו שהיו בעבר. אבל, מסעם "הרוחני" יורד מהפסים במהירות, ובסופו של דבר הם מוצאים עצמם עזובים באמצע המדבר עם אחת עשרה מזוודות תואמות, מדפסת ומכונת למינציה. רק אז, לפתע, מתחיל מסע חדש ובלתי מתוכנן.

ארה"ב 91 דקות
http://www.foxsearchlight.com/thedarjeelinglimited




סיפורו של האלאם פו (Hallam Foe)
האלאם פו, המעביר את רוב זמנו בהצצה לשכנים כשהם עושים אהבה, מנסה לחקור אם אמו המנוחה הטביעה את עצמה או אם משהו דחף אותה – אמו החורגת היא החשודה המרכזית מבחינתו. כשפורצת מחלוקת עם אביו ומריבה עם אמו החורגת הוא בורח מטירת המשפחה ומגיע לאדינבורו. שם הוא פוגש את קיית הדומה דמיון מפתיע לאמו. האלאם מתחיל לעקוב אחריה בעודו גר על גגות העיר.


ארה"ב 95 דקות
http://www.thefilmfactory.co.uk/hallamfoe
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים