יעל מבקרת בקולנוע
מערכת הפורומים של האתר
 
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 פרופילפרופיל   התחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיותהתחבר/י כדי לבדוק הודעות פרטיות   התחבר/יהתחבר/י 
אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע

סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-17.07.2008

 
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר/ת הודעה
קרן
כוכבת אתר
כוכבת אתר


בפורום מ: 6/06/02
הודעות: 2018
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: 12:18 17/07/08    נושא ההודעה: סרטים חדשים בארץ החל מיום חמישי ה-17.07.2008 הגב עם ציטוט

השבוע עולים למסכים בארץ ששה סרטים חדשים:

לפגוש את דייב (Meet Dave)
סרטו השלישי והאחרון של וודי אלן בפרויקט הבריטי אחרי "סקופ" ו"נקודת מפגש". שני אחים טרי (קולין פארל) ואיאן (יואן מקגרגור) גרים בלונדון ומנסים לשרוד. טרי, מהמר כפייתי הנקלע לחובות גדולים ואיאן, מנהל מסעדה עם שאיפות גדולות המאוהב בשחקנית יפהפייה (היילי אטוול) נאלצים לפנות לדודם העשיר כדי לשפר את מצבם הכלכלי. הדוד הווארד (טום וילקינסון)מסכים להחלץ לעזרתם אך מבקש בתמורה שיעזרו לו "להיפטר" מיריב עיסקי שלו. כעת הם צרכים להחליט, עד כמה רחוק הם יעזו ללכת כדי להגשים את חלומותיהם.

ארה"ב 90 דקות
http://www.meetdavemovie.com




מועדון הווינקס (Winx club)
בחורה צעירה בשם בלום מגלה לתדהמתה שהיא פיה ונסיכה, הוריה הינם הורים מאמצים והיא אפילו לא נולדה על כדור הארץ. מאותו הרגע חייה הופכים לאגדה חייה. בלום האמיצה ובעלת העיניים האנושיות הופכת למנהיגת הווינקX ויחד עמן יוצאת למסעות קסומים כדי לגלות את האמת על הוריה שנעלמו בקרב עקוב מדם נגד מכשפים אכזריים. המכשולים גדולים והסכנות רבות ובנות הווינקX צריכות לעבור מבחנים, להוכיח את כוח הרצון שלהן, את האומץ ואת עבודת הצוות שלהן. אליהן מתלווים בנים מומחים, חיות קסומות, ושדונים.

איטליה 85 דקות
http://www.winxclubthemovie.com




הל בוי 2: צבא הזהב (Hellboy II: The Golden Army)
עולם מיתי פורץ במרד נגד האנושות כדי לשלוט בכדור הארץ. הלבוי וחבורתו חוזרים כדי להגן על המין האנושי מפני היצורים השטניים.

ארה"ב 110 דקות
http://www.hellboymovie.com




בן אקס (Ben X)
בן הוא לא נער כמו כולם. הוא חי בעולם משל עצמו ומבלה את רוב זמנו מול משחק המחשב האהוב עליו ה"מאמן" אותו להתמודד עם האנשים המקיפים אותו בחיים האמיתיים. הוא מעדיף לברוח לעולם הדמיוני של משחק המחשב, שם הוא לוחם רב עוצמה עם שריון שאיש לא יכול לערער את מעמדו או לפגוע בו. יש לבן תוכנית פעולה שהוא מחכה להוציא לפועל, אבל אז ללא הודעה מוקדמת, סקרליט - חברתו היפיפיה ממשחק המחשב, מולה הוא משחק כל יום, מצליחה ללא הודעה מוקדמת לחדור לתוך הבועה שלו וגורמת לו להרגיש דברים שהוא לא הרגיש לפני כן ואפילו לרצות לחיות מחוץ למשחק המחשב.

בלגיה 93 דקות
http://www.benx.be/eng/defilm.asp




הגרגר והדג (La Graine et le Mulet)
איש משפחה קשה יום מפוטר לאחר שנים רבות מעבודתו בנמל. הוא יוצא להגשים את חלומו: להקים מסעדת קוסקוס ודגים על ספינה. בת זוגו ובתה היפה, גרושתו, בניו ובנותיו - כולם נאלצים לשלב כוחות, למרות הקשיים, כדי להחזיר טובה לאדם שהקדיש עבורם את חייו.

צרפת 151 דקות
http://www.lagraineetlemulet-lefilm.com




לך לשלום ג'מיל (Go With Peace Jamile)
ג'אמיל הוא לבנוני החי בדנמרק שנאלץ להתמודד יום יום עם שנאה קדומה וגדולה על רקע דתי. שנאה בין שני פלגים מוסלמיים המבוססת על אלפי שנים של שפיכת דמים. סיפורו של ג'אמיל הוא סיפורו של איש אחד החי חיים המתנהלים עפ"י קודים של מסורת עתיקת יומין. הוא חי במסגרת המנותקת מהעולם המערבי בה הכלל "עין תחת עין ושן תחת שן" הוא כלל ברזל שאין להפר אותו. על ג'אמיל נגזר להתמודד עם פער הדורות בינו לבין הוריו ולהחליט איך הוא רוצה לגדל את הילד שלו... סיפורו של ג'אמיל הוא סיפור על אהבה, אשמה, עונש וכפרה. סיפור על הצורך לקחת אחריות על מעשיך ולדעת לבחור בין נקמה לבין שלום. ג'אמיל, נמצא באמצע כל זה. בעל כורחו הוא נאלץ להילחם את המלחמה של חייו - המלחמה שלו עם עצמו.

דנמרק 90 דקות
http://www.masalamajamil.com/uk
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דואר אלקטרוני בקר באתר המפרסם
הצג הודעות מלפני:   
   נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים של יעל מבקרת בקולנוע -> חדשות קולנוע כל הזמנים הם GMT +2 (שעון ישראל)
עמוד 1 מתוך 1

 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
בחזרה לדף הראשי


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
אל אינדקס הפורומים